top of page

Hvad skal jeg som lejer selv sørge for...?

  • Vedligeholdelse og nødvendig udskiftning af lÃ¥se og nøgler

  • Rensning af stoppede afløb i lejemÃ¥let

  • Udskiftning af pærer, sikringer, kulfilter mv.

  • Rensning af ventilatorer

  • El-skade forÃ¥rsaget af lejer

  • Fugt og skimmel, som ikke stammer fra udvendige skader pÃ¥ bygningen

​

(Ovennævnte er vejledende, og er alene ment som en hjælp.

Der henvises naturligvis altid til lejeaftalen).

Hvad kan viceværten hjælpe med...?

​

  • Problemer med lejligheden, som ikke hører under lejers vedligeholdelse (se lejers vedligeholdelse)

  • Vaskekort

  • Gæstekort til parkeringsarealer

Hvad kan vores eksterne administration hjælpe med...?

  • Alle spørgsmÃ¥l omkring lejeopkrævninger mv.

  • Arbejde efter indbrud (Er det politianmeldt, skal kontoret modtage en kopi af anmeldelsen)

  • Aftale om tid for ind- eller udflytningssyn

  • Bestilling af ekstra nøgler

  • Varme- og vandregnskab

Please reload

Den daglige administration af vores lejemål varetages af eksternt administrationsfirma

​

De kan kontaktes ved at anvende kontaktformularen nederst på siden
bottom of page