top of page

Hvad skal jeg som lejer selv sørge for...?

  • Vedligeholdelse og nødvendig udskiftning af låse og nøgler

  • Rensning af stoppede afløb i lejemålet

  • Udskiftning af pærer, sikringer, kulfilter mv.

  • Rensning af ventilatorer

  • El-skade forårsaget af lejer

  • Fugt og skimmel, som ikke stammer fra udvendige skader på bygningen

(Ovennævnte er vejledende, og er alene ment som en hjælp.

Der henvises naturligvis altid til lejeaftalen).

Hvad kan viceværten hjælpe med...?

  • Problemer med lejligheden, som ikke hører under lejers vedligeholdelse (se lejers vedligeholdelse)

  • Vaskekort

  • Gæstekort til parkeringsarealer

Hvad kan vores eksterne administration hjælpe med...?

  • Alle spørgsmål omkring lejeopkrævninger mv.

  • Arbejde efter indbrud (Er det politianmeldt, skal kontoret modtage en kopi af anmeldelsen)

  • Aftale om tid for ind- eller udflytningssyn

  • Bestilling af ekstra nøgler

  • Varme- og vandregnskab

Please reload

Den daglige administration af vores lejemål varetages af eksternt administrationsfirma

De kan kontaktes ved at anvende kontaktformularen nederst på siden
bottom of page